مدیریت و حسابداری

نکاتی در باب مدیریت و حسابداری

مدیریت و حسابداری

نکاتی در باب مدیریت و حسابداری

نرم افزاری ساده اما پر کاربرد

یکی از مشکلات عمومی حسابداران و مدیران مالی در کارهای روزانه حتی با وجود استفاده ازنرم افزارهای حسابداری پیشرفته، نیاز به فعالیت های سخت و طاقت فرسا در کنترل حساب ها، تهیه صورت مغایرت ها، چک کردن فعالیت های روزانه از قبیل کنترل صندوق و بانک ها و نیاز به محاسبات ملال آور وبررسی های زیاد جهت تهیه صورت های مالی و گزارشات خاص مورد نیاز مدیریت می باشد.

در صورتی که کاربربخواهد سرعت فعالیت خود را بالا ببرد ممکن است با انجام اشتباه، رتبه سازمانی و دید عمومی را نسبت به خود پایین آورده و حتی موقعیت شغلی خود را متزلزل کند.

با توجه به تحقیقات علمی که برای حل این مشکل به عمل آمده، ابزاری ساده و فوق العاده کارآمد برای فائق آمدن بر آن ایجاد شده است . با استفاده حرفه ای از این ابزارساده میتوان با اطمینان بیان نمود که زمان انجام فعالیت های روزانه برای یک حسابدار و یا مدیر مالی به میزان زیادی تغییر پیدا می کند و دقت انجام فعالیت های اشاره شده به میزان زیادی افزایش می یابد .

این ابزار چیزی جز استفاده حرفه ای از نرم افزار اکسل از مجموعه آفیس نمی باشد. ابزاری که هم اکنون در همه جا موجود می باشد و اکثریت حسابداران کاربری ساده و نیمه حرفه ای آن را در فعالیت های روزانه لحاظ می کنند.  بدون شک استفاده حرفه ای از این ابزار در فعالیت های مالی رضایت شغلی بسیار بالا در حسابداران ومدیران مالی فراهم می آورد. ضرورت دارد تا دانشجویان عزیز در دوران تحصیل به نرم افزار اکسل تسلط پیدا نموده و بتوانند بخوبی از قابلیت های این نرم افزار استفاده نمایند .فرصت ها را از دست ندهید و شروع کنید به یادگیری نرم افزار اکسل از مجموعه آفیس مایکروسافت.             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد